Известие

Collapse
No announcement yet.

нещо се прее.... яко май

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от umax Покажи съобщение
    Колега, силно ти препоръчвам да започнеш от сепаратора Ако не ти въпросния сервиз . И не е зле
    да проследиш процеса да няма после да си дал пари за основен ремонт а да е минало само с почистване
    на сепаратор. Прилагам ти картинка от e-PER по ред на номерата
    номер 5 декоративен капак (той е ясен кой ли не го е свалял )
    номер 1 капак на клапаните и
    номер 11 Сепаратор

    и тук сними преди и след

    самия сепаратор изваден и почистен

    П.П.
    Аз неказвам, сигурен съм при теб проблема е това.
    Просто почни от там
    Пак се позамислих и колегата е прав за сепаратора и понеже е по лесното-започни от там!Така или иначе ще го направиш,каквото и друго да правиш.Получи се някаква тафтология,но нищо не мога да направя!Друго,което ми идва на ум е колко масло имаш в картера.кога го замерваш?!Ако имаш прекалено много масло може да прави тоя номер.Маслото се замерва сутрин,преди да я запалиш!Разглобявани са много мотори поради тази причина.Иначе идеята за сепаратора е много логична!Успех!Дръж ни в течение
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #32
      проблема е че немам много време да се занимавам аз,но силно се надявам да е от него щото този път по-малко масло е изчезнало от предния път ще говоря със сервиза за това благодаря
      Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark

      Comment


      • #33
        и аз имах подобен проблем и пречината беше запушване на сепаратора - баща ми го почисти и се оправиха нещата
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

        Comment

        Working...
        X